21/3 Someone like you

"En diamant varar förevigt"

Jag älskar dig, Elin Göransson, så himla mycket och det finns inga ord som kan beskriva känslan, finns ingen gräns för hur mycket jag älskar dig.

Oavsett var jag befinner mig så finns du alltid med mig både i mina tankar och i mitt hjärta.

Varje gång jag ser dig le och skratta så fyller du mig med värme och glädje, finns ingen bättre känsla än när jag är med dig.

Du är den bästa flickvän man kan önska sig, det finns ingen bättre än dig.

Du är perfekt precis som du är, jag älskar varje del av dig och jag vill att du förblir dig själv föralltid.

Du är det bästa som har hänt mig och kommer alltid att vara den bästa och finaste i mitt liv.

Jag kommer alltid att finnas där för dig, både i vått och torrt.

Jag älskar allt med dig älskling, jag älskar din familj, allt.

Du är verkligen mitt allt, min värld och min framtid.

Jag älskar dig!




- Shamym Akbari


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0