14/8 Jag saknar Anna

Tja! Det underbara vädret är tillbaka, wiii :D Jag njuter. Har precis kommit hem från en shoppingrunda på stan med med Julia och Therese. Jag köpte en jeansskjorta och en långärmad tröja från Gina Tricot. PÅ REA! Nöjd blev jag och jag har länge letat efter just en jeansskjorta så nu är jag glad.

Jag sitter här och tänker på älskade kusinen. Om hon var i Sverige nu så skulle vi gå till ICA och köpa päronkräm och sedan gå iväg till slottet och sätta oss där för att halsa i oss. ELLER så skulle vi ta en promenad runt oset och bara prata om allt som händer. Jag saknar dig, mycket. Julen är ju inte så långt bort eller hur, Anna?




Skrattanfall i Köpenhamn


Puss Elin

Kommentarer
Postat av: Anna

ahhh gumman! alla vara minnen. herregud.. Saknar dig hemskt mycket :( Julen ar verklign inte langt borta.. det kommer ga jattefort. Jag vet!!! Det maste det gora.

snart sitter vi i parken, med brod och paronkram!

2009-09-07 @ 19:36:11
URL: http://uppereasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0