17/8 Sommar 09

Vaknade 9:00 i morse av att det var något som slog utanför fönstret. Hade sett fram emot en rejäl sovmorgon nu när skolan börjar i morgon. Jäkla skit! Någon som längtar? Inte jag i alla fall.
Sommar 09 har varit riktigt bra! Vädret hade kunnat vara bättre men jag spenderat mesta delen av tiden nere i min sommarstuga. Som högst gick vattentemperaturen upp till 23 grader. Med andra ord så har det badats mýcket! En sak som gjorde mig glad var att jag fick i sommar träffa en person som jag inte sett på ett år. Nämner inga namn.
Nu ska man alltså återgå till vardagen och.. skolan. Friskis tre gånger i veckan, dans en gång i veckan och privatlektioner i sång en gång i veckan. Det blir fullspäckat schema i höst! Men, det finns höjdpunkter också. Jag ska till exempel till Turkiet, kräftskiva väntar (en aning för sent) och förmodligen ska jag hälsa på Anna i New York. Då blir det i så fall tredje gången jag är där. Här är en bild från när jag var där sista gången:


Från hotellet på Times Square.

Som sagt, det blir en händelserik höst!

Puss Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0