21/8 Karibien- resan

Hej! Hinner bara lägga in ett kort inlägg, ska till stugan snart! :) Har varit i skolan idag igen och nu är jag trött. Får använda helgen till att vila upp mig! Igår eftermiddag var jag, Frida, Therese och Julia på stan. Köpte ingenting men det var roligt ändå! Jag inser att jag har alldeles för lite pengar för att köpa någonting just nu och dessutom måste jag spara pengar till Turkiet- resan nu i Oktober. Jag hoppas verkligen att vi får bra väder. 
I mars i år var jag och familjen i Karibien. Vi var på en kryssning där och åkte runt bland en massa öar, bla. Haiti, Dominikanska republiken, Puerto Rico och St: Thomas. Det var underbart! Vädret var toppenbra hela resan, ca. 35 grader varmt och sol. Kryssningsbåten var enorm! Jag har aldrig sett en så stor båt! På kvällarna åt vi god mat och bara njöt. Jag ska absolut åka dit igen någon gång! Någon som vill med? :)
Här kommer lite bilder:


Lämnar New York där båten utgick från.

Kommer in i Puerto Rico.

Fina stränder på St: Thomas.

Min favoritö: Haiti!

Vi åt på Johnny Rocket's

På väg hem igen


Puss Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0