26/8 Marieberg!

Hejhej!
Har precis kommit hem från en tur på marieberg med sötaste Julia. Handlade dock ingenting men det var roligt ändå! Vi tog bussen ut och efter 50 minuter så började vi undra var vi var. Vi hade aldrig åkt där förut och inte bussen heller. Vi började bli något oroliga men 10 minuter senare så var vi i alla fall framme! Puh!
Efter några timmar så blev vi hemskjutsade av Julias syster. Tack för en mysig dag, gumman! <3

Måste bara säga att jag är trött på alla jävla idioter som alltid har något dumt att säga! Är så trött på alla omogna jävlar! Kan ni inte växa upp någon gång?! VÄX UPP! Tänker inte nämna några namn här, men du vet vem du är! Jag hatar dig!

Nu ska jag unna mig en kväll framför datorn. Det blir lite chatt med vänner och musik! På onsdag börjar dansen, jiipiii! Även fast alla mina kompisar har slutat så ska det bli otroligt kul att börja igen!

Puss Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0