27/8 AJ!!

Hej&Hallå!
Jag hade två timmars håltimma idag, så då bestämde jag, Frida, Therese och Julia oss för att cykla hem till Therese. Vi var där i drygt en timme och bara pratade. Sedan var det dags att åka tillbaka till skolan. På någotvis så lyckades min och Julias cykel fastna i varandra och vi föll omkull. Inte bara föll omkull utan jag fick två jack i handen och skrapade upp armbågen. DET GJORDE ONT! Jag skrattade och grät om vartannat och Thereses mormor som är undersköterska fick komma. Vid ett tillfälle när det gjorde som mest ont så trodde jag att jag skulle dö, haha. FY! Nu sitter jag i alla fall med en värkande hand och försöker skriva med den andra.
Efter skolan så följde i alla fall alla med hem till mig och vi åt mellanmål. Det var gott efter dagens äventyr! Nu har Julia precis åkt hem så jag ska rengöra såren.
Puss på er alla! <3

P.S. Jag lägger inte in en bild på såret för jag tror att min statistik skulle garanterat sjunka då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0