9/8 Starkt!

HalliHallå! Har precis ätit kinamat med familjen. Det var STARKT! En mysig helg har det i alla fall varit. Har varit i min sommartuga och solat och badat. Vi tog båten ut till några öar i Vättern och var där på dagarna, underbart kan jag säga! 
25 grader i luften och 21 grader i vattnet, I love! :) I morgon ska jag ta med mig Julia, Therese och Frida ner. Vi hoppas på bra väder. Vi fyra tjejer ska dela stuga, det lär bli fnitter men jag hoppas på lite sömn i alla fall. Med tanke på att jag och Julia ska ta bussen till Askersund lär vi vara svettiga och trötta när vi kommer fram. Nu ska jag börja titta på O.C- boxen från början. Ryan, here I come!

Puss

Varm dag på sjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0