16/12 Onsdag

Jag börjar förstå att jag måste sluta gå runt i mina vita converse. Det är ju ca. 1 dm snö ute och skitkallt rent ut sagt. Hur mysigt det än är med snö på julafton, så är det inte alls lika roligt just nu. Det är bara kallt!

Idag i alla fall så fick jag, Therese, Tim, Simon och Ida för oss att gå ut och ha snökrig.. Utan jacka mitt på dagen. Jag frös, men roligt var det! Speciellt att få ge igen på Simon, genom att stoppa snö innanför tröjan på honom, efter att han gjort mig helt och hållet vit. Jag skrattade kan jag säga. Det var roligt, men nog om det! :)

Nu är det 12 dagar kvar till julafton (!) och jag har inte inhandat en enda julklapp än. Jag vet dock vad jag ska köpa till de flesta. På måndag är det dags, då ska julklapparna köpas!


Världens bästa! <3







Puss Elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

bästaste bästast! haha <3

2009-12-16 @ 18:40:03
URL: http://heyjull.blogg.se/
Postat av: Anonym

loveu<3

2009-12-16 @ 20:16:26
URL: http://tthheresse.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vart hittade du den låten tro? :D

2009-12-18 @ 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0