25/12 Juldagen

Har bara haft en riktigt lugn dag idag. Vaknade med huvudvärk, så det fanns inget annat alternativ egentligen!
Ikväll ska jag titta på en film med resten av familjen tror jag.  

Gårdagen var otroligt bra! Som jag skrev kom mina storasyskon över på morgonen, och vi hade julklappsutdelning. De stannade och åt frukost också, jättemysigt!
På eftermiddagen/kvällen åkte jag, min familj och min farfar hem till mina kusiner. Där spenderades hela kvällen med massa mat och annat gott.
Min julafton hade inte kunnat bli bättre! :)

Imorgon kväll ska jag, alla kusiner och min storebror med sin sambo äta tillsammans. Det kommer att bli super!

Vi hörs imorgon!

Elin





Kommentarer
Postat av: The Lyrics Of My Life

Tack så mycket! God Jul på dig med sweetheart :)

2009-12-25 @ 17:31:54
URL: http://thelyricsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0