30/12 År 2009

Hade en otroligt bra dag med Anna i Stockholm igår. Det var mysigt att åka iväg bara hon och jag. Dagen bjöd på mycket skratt och prat. Bättre kusin får man leta efter! 
Jag handlade en hel del faktiskt, dock de mesta till orginalpriset och inte på rean. Tre oversizetröjor, en cardigan, tre par trosor och en midjehög kjol fick följa med mig hem. Är väldigt nöjd! :)

Idag vaknade jag runt 12.00. Eftersom att jag somnade runt 02.00 igår så är det väl inte konstigt. Tittade nämligen på Twilight igen. Älskar den filmen, och den är lika bra varje gång!

Imorgon är det nyårsafton. Jag har dock inga planer alls. Vi får se vad som händer helt enkelt!



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Nej, inget jag kommer på just nu. Det finns det säkert.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min kusin Henrik fick en dotter.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tur det!
5. Vilka länder besökte du? Turkiet, USA, Puerto Rico, Dominikanska republiken, Haiti & St Thomas.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 10 mars, 24 oktober, 5 december & 19 december.
8. Vad var din största framgång 2009? Har jag haft någon?
9. Största misstaget? Olika.. Har hänt lite i år.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har varit förkyld och sjuk ett antal gånger.
11. Bästa köpet? Ganska mycket.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Vänner, familjen och resorna.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? "White flag" - Dido, "Whatcha say" - Jason Derulo & "Heartbeats" - José González. Finns några fler..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Båda.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Finns mycket. Men pluggat antar jag.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Svårt.. Vet inte riktigt. Det finns nog en hel del.
18. Hur tillbringar du julen? Med mina storasyskon och min farfar på förmiddagen. Sedan hemma hos kusinerna på kvällen.
19. Blev du kär i år? Nej, men känslor fick jag.
20. Favoritprogram på TV? One tree hill, ensam mamma söker, mammas pojkar, gossip girl m.m.
21. Bästa boken du läste i år? Twilight
22. Största musikaliska upptäckten? Haha, vet inte..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Yes.
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja, det också.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade med familjen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, helt klart.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Min stil? Eh.. har nog ingen.
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner och min kusin.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Finns ett par, men.. Robert Pattinson, Chad Michael Murray och Josh Duhamel.
31. Vem saknade du? Flera!
32. De bästa nya människorna du träffade? Nämner inga namn, men ja.. Det finns några.

Kommentarer
Postat av: Blondiinbarro

kolla in och följ med bloglovin http://blondiinbarro.blogg.se/

2009-12-30 @ 19:26:24
URL: http://blondiinbarro.blogg.se/
Postat av: Anna

du får mig att må bra :)

2009-12-31 @ 12:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0