31/12 Året i bilder


Januari- Julia, bowling med tjejerna

Februari- Jag fyller år

Februari- Hemma hos Anna. Har nog aldrig skrattat så mycket i hela
mitt liv.


Mars- Karibienresa med familjen

April- Jag och Anna på en av många turer på stan

Maj- Dansuppvisning

Juni- Anna tog studenten


Juli- Var i sommarstugan med familjen och kusinerna


Augusti- Spenderade även augusti vid sommarstugan.
Var även hemma hos Frida och myste med tjejerna- jag och Julia på
bild.

September- Jag och Julia


Oktober- Var i Alanya med familjen

Oktober- Bio med Therese, Julia och Frida (ej med på bild)

November- Takida- konsert med Julia och Therese

November- Jag och Julia, shopping i Stockholm

December- Simon och Tim

December- Zandra och jag. Hela familjen var i Trosa och åt julbord.
Skitmysigt!

December- Julafton hemma hos kusinerna.




Nytt år, nya möjligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0