4/12 Jag har gjort det!

JA! Nu är det gjort.. Piercingen är på plats.
Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, och det är sant. Den här gången var piercaren där, och hans utseende gjorde mig inte mindre rädd precis. Tatueringar överallt, piercingar i hela ansiktet och ölmage.
Trevlig var han i alla fall, men mina ben skakade. Therese var ju med och hon fick hålla mig i handen.
Han målade ut var piercingen skulle sitta och sedan fick jag lägga mig på en brits.
Jag blev förvånad. Det gjorde inte alls ont. Inte alls! Och här hade jag stressat upp mig själv och var beredd på det värsta.
Nu är det i alla fall gjort, och det blev skitbra! :)
Lägger nog in en bild imorgon eller så. Vi får se.

Efter det så gick jag och Therese upp på stan och strosade runt ett tag. Köpte med mig en enorm svart halsduk från Zara. Jättemysig!




Vi hörs imorgon!

Puss&Kram Elin

Kommentarer
Postat av: sarah

haha jag var också jätte nojig innan jag skulle pierca mig i naveln :)

kika gärna in i vår blogg och titta på våra egengjorda armband som går att köpas via bloggen :)

2009-12-04 @ 22:19:48
URL: http://equalityuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0