5/12 I'll be there forever..

Då var det alltså lördag igen. Veckorna flyter på!
Idag var jag inställd på att åka och hälsa på farfar. Nu blir det inte så, för mamma och pappa är bortbjudna på middag senare. Det blir alltså en kväll hemma med lillasyster. :)
Vi ska laga lite mat och titta på Robinson Karibien.

Det gjorde att mina andra planer för kvällen måste ställas in. Tänkte åka hem till Tim med Therese och Julia, kanske Simon också. Jag har alltid lika roligt med dessa. Sjukt bra är ni!

Piercingen sitter kvar i alla fall, haha. Tog en bild:


Är väldigt nöjd måste jag säga..


Nu är det bara två veckor kvar tills min underbara och bästa kusin kommer hem från New York. Det har varit ett tomt halvår utan henne, men snart är det dags! :D Jag ska ge henne en enormt stor kram när jag träffar henne. Några tårar kommer det nog också. Jag längtar!

Ha det bra allihopa!




Puss Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0