10/11 Magont..

Hej!
Jag är just nu hemma pga av magont. Jag håller väl på att bli sjuk igen. Det är som vanligt. Jag förstår inte att det alltid drabbar mig och inte någon annan i familjen. Konstigt är det, men jag vänjer mig. Eftersom att det absolut inte är någonting på tv, så gick jag in på datorn för att titta lite på bloggar och kläder.
Jag har hittat en väldigt snygg tubtopp från Gina Tricot, som jag vill ha till jul, nyår och när jag åker tillbaka till Turkiet. Att ta på sig när man går ut på kvällen! :)
Here it is:


Så fort som möjligt ska denna inhandlas!





Jag ska ta och lägga mig ett tag. Jag har ju utvecklingssamtal ikväll, så jag måste orka gå iväg på det..
Sedan får vi se om jag stannar hemma imorgon eller inte. 


Puss Elin

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du kopt dom dar tabletterna an eller? GOR DET NU!

Snart kommer jag hem och kramar dig till dods, ingen mer sjuka!

puss min goaste!

2009-11-10 @ 15:52:16
Postat av: Elin, svar till Maja och Julia

Nej, jag har inte gjort det. Mamma tror att det de där vitlökskapslarna luktar illa, och så säger hon att de där andra tabletterna kostar skjortan. :)

Jag mår redan lite bättre, så förhoppningsvis blir det inget mer än såhär!

puss gumman :D

2009-11-10 @ 16:45:47
URL: http://eeelliiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

dddu!!! den har jag också kollat på :D:D:D vi måste ha'n !! pusssen <3

marieberg på ... fredag ?

2009-11-10 @ 18:40:24
URL: http://heyjull.blogg.se/
Postat av: Elin, svar till Julia

JAAAA! Marieberg på fredag blir skitbra! :D Men jag ska ju på kursen men den är slut halv fem och bussen går ju 16.40, så om jag går på vid konserthuset så hinner jag! :D:D vi får prata om det imorron! pusspuss<3

2009-11-10 @ 19:30:26
URL: http://eeelliiin.blogg.se/
Postat av: Elin

På mitt första svar ska det stå: svar till Anna, och inte till Maja och Julia! sorry :)

2009-11-10 @ 19:31:35
URL: http://eeelliiin.blogg.se/
Postat av: Anna

elin.. nummer 1. Vitlokskapslarna luktar ingenting. Jag har atit det jattelange. nummer 2. Echinacea kostar verkligen inte skjortan. Jag kan kopa med harifran sa far du en burk. Det ar ju for ditt eget basta.

2009-11-11 @ 15:29:19
Postat av: Elin, svar till Anna

Ja men det är mamma som måste övertalas! :) Ska prata med henne igen om det, och du behöver absolut inte köpa hem echinacea till mig, det ska ju inte du ha hand om. Men tack ändå sötan! :)

2009-11-11 @ 18:19:20
URL: http://eeelliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0