13/11 Sångkurs och marieberg!

Nu ska jag snart ta en promenad bort till Kulturskolan, ska på kurs där idag. Mellan 15.30 och 16.30 ska jag lära mig att ta hand om min röst. Förhoppningsvis så går tiden någorlunda fort. Jag är inte så mycket för att bara sitta och lyssna under en längre tid.
Efter det ska jag möta Julia och vi ska ta bussen ut till Marieberg. Det vankas shopping!
Jag ska handla den där partytoppen som jag la in en bild på för ett tag sedan. Jag har ju bestämt mig för att jag ska ha den på mig på julafton. Visserligen är det ett tag kvar, men jag börjar planera sådana saker lååångt i förväg.
På tal om det så har jag redan börjat skriva en önskelista, det gäller att vara ute i god tid! :D



Ha en bra dag!

Puss Elin




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag borjade pa min onskelista for laaange sen :D

2009-11-13 @ 14:49:16
Postat av: Elin, svar till Anna

Haha, du som har allt precis utanför dörren. Vad önskar du dig? Finns det någonting som inte är inköpt än? :D <3

2009-11-13 @ 17:54:08
URL: http://eeelliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0