14/11 Lööördag

Jag tar en lugn lördag denna helg också. Är konstigt nog ganska trött på helgerna. Veckorna tar på krafterna!

Hittills idag så har jag och mamma varit och handlat på ICA och så var vi vid Kötthandlar'n också. Mamma ska göra köttbullar idag, mums! :)
Just det, jag sprang in på Lindex också. Var tvungen att ha en bh utan band, till den där paljetttoppen, självklart!

Just nu lyssnar jag på musik. Ska nog titta på en film lite senare, men för tillfället är detta toppen!


Puss Elin



I don't like you but I love you
Seems that I'm always thinking of you
Oh, you treat me badly, I love you madly

You've really got a hold on me
You've really got a hold on me, baby

I don't want you, but I need you
Don't want to kiss you, but I need to
Oh, you do me wrong now, my love is strong now

You've really got a hold on me
You've really got a hold on me, baby

I love you and all I want you to do is
Just hold me, hold me, hold me, hold me
Tighter, tighter





NU ÄR DET EN VECKA KVAR TILL TAKIDA-KONSERTEN!! WIHOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0