18/11 A night with my girls

Nu är det änligen dags! Jag, Julia och Therese har väntat i över en månad på att denna dag ska komma, och nu är den här. Det är dags för takida- konsert och vi är taggade! :)
Jag får skriva imorgon och berätta hur det var.

Annars idag ska jag ladda upp inför kvällen. Måste titta på vad jag ska ha på mig bland annat. Det lär bli en ganska slapp dag alltså. 
18.10 ska vi börja köa, för att sedan bli insläppta 19.30. Vi tycker att vi är ute i god tid, men förmodligen kommer det vara lång kö redan då.





Hinner inte riktigt skriva mer just nu. Ska äta.


Vi hörs imorgon.

Puss Elin

Kommentarer
Postat av: Ubeauty

Besök min blogg där jag skriver om allt möjligt i kategorierna Bakelser, Kärlek, Naglar, Självförståelse/Psykologi, Skönhet/Smink/Mode =)



Besök min blogg där jag skriver om allt möjligt i kategorierna Bakelser, Kärlek, Naglar, Självförståelse/Psykologi, Skönhet/Smink/Mode =)



Besök min blogg där jag skriver om allt möjligt i kategorierna Bakelser, Kärlek, Naglar, Självförståelse/Psykologi, Skönhet/Smink/Mode =)



Besök min blogg där jag skriver om allt möjligt i kategorierna Bakelser, Kärlek, Naglar, Självförståelse/Psykologi, Skönhet/Smink/Mode =)



Besök min blogg där jag skriver om allt möjligt i kategorierna Bakelser, Kärlek, Naglar, Självförståelse/Psykologi, Skönhet/Smink/Mode =)

2009-11-21 @ 23:20:47
URL: http://ubeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0