2/11 ...

Hej!
Nu är det redan 2 november. Det är konstigt vad tiden går fort! För min egen del gör det inte så mycket om tiden i stort sett försvinner nu fram till v.13. Då ska nämligen jag och familjen tillbaka till underbara Alanya! Vi har alltså bestämt oss för att inte åka dit nu i jul, vi tar det i påsk istället. Visserligen är det inga biljetter bokade än, men jag letar som en tok efter billiga flygbiljetter på internet. Förhoppningvis kommer det upp något! :)
Gud, vad jag längtar! Det är ganska konstigt egentligen.. Turkiet är inte så speciellt men jag fastnade verkligen för det! Maten, alla trevliga människor och de fina stränderna.
Ca. 21 veckor kvar bara! YES!

För övrigt idag har det inte hänt så mycket. Jag hade planerat att bland annat följa med min storasyster på lägenhetsvisning, men det visade sig att hela familjen skulle med så då passade jag på att få lägenheten för mig själv i en timme. Under den tiden låg jag i soffan och drack te och tittade på tv. Det var faktiskt mysigt. Fick lite tid att tänka på en del saker också..
Jag hade även en sånglektion idag, men den ställdes in p.g.a att min pedagog var sjuk. Alltså har det varit väldigt lugnt!

Nu i veckan så har jag, Julia och Therese bestämt oss för att ha en träningsvecka. När vi var på premiären av "Fame" så fick vi en gratis träningsvecka på Njoy, ett nytt gym här i Örebro. Det ser jag verkligen fram emot nu när jag varit utomlands en vecka.
Tagga, tagga tjejer!
Haha, man kanske kan passa på att titta runt lite i gymmet också. Vem vet, det kanske finns något att fästa blicken på.


Puss Elin


I know what I want, and I want it now






T- Du vet jag jag finns här om du behöver prata. Om vad som helst, det spelar ingen roll. ALLTID! Jag älskar dig, gumman. <3





Kommentarer
Postat av: Anonym

tack bästa elin! det vet jag, och jag finns alltid för dig. älskardig<3

2009-11-03 @ 18:13:10
URL: http://tthheresse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0