26/11 Torsdag

Ursäkta dålig uppdatering, men jag har inte riktigt haft något att skriva om.
Igår tog jag svininfluensasprutan och blev sjuk som de flesta andra, jag har alltså varit hemma idag. Bara tagit det lugnt och lyssnat på musik som vanligt. :)

I tisdag var jag och alla andra i klassen i Stockholm. Vi var på riksdagen och livrustkammaren, men vi fick lite egen tid på stan också. Shopping!
Jag köpte en svart/vit randig oversize tröja från Monki, en beige stickad tröja från Gina tricot och två par örhängen från Ur&Penn, trevligt!
Jag, Julia och Therese åt på Wayne's coffee också. Ingen hit kan vi väl säga, kall lasagne..
Nej, men annars hade vi en mysig dag där. Som alltid med mina flickor! :D


Elin & Julia

...



Eftersom att Tessan var fotograf blev det inget kort på henne, men det får bli nästa gång, haha!



Puss Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0