3/11 HalliHallå!

Det är inte alls lång tid kvar tills jag blir ledig igen. Eller inte bara jag utan halva Sverige också. Sju veckor, tror jag. Det kommer gå fort! Som ni läste igår, så är det det jag hoppas på!

Idag har tiden gått ganska fort faktiskt. När allt återgår till vardagen igen, så finns det inte så mycket att skriva om längre. Det gäller idag också, ingenting speciellt har hänt. Inget som är värt att berätta om, men...

...Igårkväll låg jag i sängen och funderade på vad som händer nu innan det nya året. Det är en hel del kom jag fram till:

v.47 - Takida- konsert med Julia och Therese
v.48 - Åker till Stockholm
v.51 - Anna kommer hem från New York och julledigheten börjar
v.52 - Julafton, mellandagsrea med Anna i Stockholm och julbord med alla kusiner
v.53 - Nyårsafton
v.  2 - Anna fyller år
v.  5 - Therese fyller år
v.  6 - Jag fyller år
v.  8 - Sportlov
v.10 - Mamma fyller år
v.13 - Åker till Alanya, Turkiet för sol och bad i en vecka! (Förhoppningvis)


Nu ska jag sätta mig framför tv:n ett tag tänkte jag. Bara ta det lugnt.
Ha det bra allihopa!












Puss Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0