4/11 This is it!

DET SNÖAR! Vet inte riktigt vad jag tycker om saken. Det kan vara väldigt mysigt med snö på julafton och när man åker pulka, samtidigt som det är något av det värsta som finns när det blåser och är ruggigt.
Men snöar gör det!

Jag kom hem för ett tag sedan. Har varit på marieberg med mamma och köpt en vinterjacka, en stickad tröja och strumpbyxor. Dock inte stickade som det var tänkt ifrån början. Det får jag ta på fredag när jag och Julia ska ut dit istället.

På tal om fredag så ska jag, Therese, Julia och Frida på Michael Jacksons "This is it" på bio kl. 21:00. Jag har velat se den ett tag men det har inte riktigt funnits tid till det. Men nu är det dags alltså! Finally. :)
Jag och Julia ska som sagt ut till marieberg också. Någon gång innan där!

Imorgon är det danspass som gäller! Jag är så taggad eftersom att det var ett tag sedan sist. 4-5 veckor tror jag. Ser verkligen fram emot det!
Say the word, Julia!






Puss Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0