7/11 Godmorgon!

Nu är klockan 09.46 och jag har precis vaknat. Jag som ville sova riktigt länge idag, men som de flesta helgmorgonar blir jag väckt av att mamma och pappa pratar på nedervåningen.
Det finns inget att göra åt det, så jag tänkte att jag skulle skriva lite här istället som jag faktiskt inte gjort på ett tag! Ber om ursäkt.

Igår var jag och Julia ute i marieberg ett tag. Vi gick runt där, men tog bussen hem ganska fort. Man tröttnar på det där köpcentrat när man är där ca. en gång i veckan.
Vi åkte hem till mig och åt lite mat för att sedan ge oss iväg till SF. Som jag skrev tidigare så skulle vi se Michael Jacksons "This is it". Vi mötte Frida och Therese där också.
Det jag kan säga om filmen är att jag tyckte att den var ganska bra. Hade nog ganska stora förhoppningar, men den var inte så bra som jag trodde. Det är ingen film man ser två gånger. Men värd att se är den ändå!
Om man gillar Michael Jacksons musik och dans, så tycker man nog som jag, att filmen var helt okej. Att den inte får högsta betyg är för att den blir långtråkig efter ett tag. Det händer ingenting. Man får se honom uppträda och dansa i två timmar ungefär. Den gjordes ju för att hylla honom och för att man skulle få lite inblickar i den show han skulle ha. En helt okej film!
Det var roligt att komma iväg med tjejerna i all fall! :)

Idag så var det planerat att jag och familjen skulle åka till farfar eftersom att det är farsdag i morgon. Nu blir det inte så. Jag har ont i magen och huvudet, pappa är genomförkyld och Sara mår inte heller bra.
Vi tar det nästa helg istället!

Alltså så har jag inga speciella planer för dagen. Ta det lugnt bara. Det är skönt det också!


Jag saknar Turkiet..





Ha en toppendag!

Puss Elin

Kommentarer
Postat av: Bella

Allt bra?=)

2009-11-07 @ 11:14:45
URL: http://bbbellas.blogg.se/
Postat av: Elin, svar till Bella

Jodå, allt är bra.. men känner jag dig?

2009-11-07 @ 12:00:27
URL: http://eeelliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0