8/11 Dagen kryper fram..

Ja.. Tiden går verkligen långsamt just nu. Det känns väldigt långtråkigt, har ingenting att göra, så därför tänkte jag skriva lite här.

Det har faktiskt hänt lite idag. På förmiddagen kom min storebror förbi för att fira pappa, så då fikade vi. Efter en timme ungefär ringer min storasyster och säger att hon håller på att baka en tårta till pappa och att hon kommer förbi om ett tag för att fika med oss.
Det har alltså fikats en hel del, men det har varit väldigt mysigt i alla fall!

Men nu är jag desperat efter att något ska hända! Vad som helst. Funderar på att dansa lite i min ensamhet, kanske? Sätta på musik och dansa. Ja, det ska jag göra! Haha, eller är det någon som har några andra idéer?


Jag idag!


Denna låt spelades mycket i Turkiet och servitörerna twistade lite för sig själva.
Haha, jag SAKNAR!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0