8/11 Farsdag

Morgonen har börjat lugnt. Vi firade pappa lite, och han fick sina presenter. Inget stort, men det är tanken som räknas!
Jag har absolut inga planer idag heller, orkar inte göra något speciellt. Det har varit så skönt att för en gång skull inte ha massor av saker inplanerat på helgen. Det är sällan jag bara kan sitta i soffan och titta på film hela dagen. Tummen upp för det! :)

Igårkväll satt jag och resten av familjen och tittade på en thriller. "Desperate Hours" hette den. Jag som inte är ett fan av spännande filmer kan säga att det där var en av de bästa filmer av den genren jag har sett! Jag satt med handsvett under en och en halv timme ungefär. Riktigt spännande, den rekommenderas!

Jag får skriva mer ikväll sedan, ha det bra!


Puss Elin


SÅ bra låt!





I don't wanna feel the way that I do. I miss you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0