9/11 Veckan

Nu är det alltså måndag igen. Veckorna går på och julen närmar sig. Jag längtar! Det är så mysigt att vakna upp på julaftonsmorgon och hitta en julklapp i julstrumpan. Och att klä granen på kvällen innan julafton. Nyår är ju också något som vi inte får glömma. Jag har däremot inga planer för tillfället, men något ska jag väl kunna hitta på! Haha, det ser jag fram emot! :)

I veckan händer det inte så mycket. Det kommer att bli ganska lugnt faktiskt:

Tisdag: Utvecklingssamtal
Onsdag: -
Torsdag: Danspass med Julia
Fredag: "Ta hand om din röst"- kurs med Viktoria

Ja, det är väl i stort sett allt som händer denna vecka. Jag ska försöka att klämma in ett medelpass kanske? Vi får se. Jag vill komma igång med träningen nu innan jul. Känner att det kommer att behövas!



Mina Fotofavoriter:


Jag och Anna

Therese, Julia, Elin och Frida

Lillasyster och jag i Karibien i mars

Jag i somras

Sommar 08

HAHA! Vilket minne!

Karibien i mars

Jag och Julia

Jag i Alanya för en dryg vecka sedan

Avslutar med denna. Solnedgång i Karibien.


Nu blev det ett ganska långt inlägg pga bilderna. :)



Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, men först ska jag titta lite på tv och bara ta det lugnt!


Puss Elin


Kommentarer
Postat av: maja

haha vilka fina bilder,:D och kul att läsa din blogg! <3

2009-11-09 @ 18:57:51
Postat av: Anonym

elin, bilden på dig & mig är ju inte för gullig. hahaha jag lyckas alltid? :O iiiiiloveyou. <3

2009-11-09 @ 19:49:25
URL: http://heyjull.blogg.se/
Postat av: Elin, svar till Maja och Julia

Maja: Haha, tack så mycket! :) Vad roligt att du tycker det lillkusinen! <3



Julia: HAHAHAH! Vadå? jag älskar den! :D love u tooooo! puss gumman <3

2009-11-10 @ 13:34:43
URL: http://eeelliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0