11/10 Älskar dig

Det var en helt vanlig vardagsmorgon. Jag visste att det var dags att gå upp och göra sig i ordning för skolan. Pappa kommer in gråtandes. Jag förstod direkt vad som har hänt.. Det gick från att vara just en helt vanlig vardagsmorgon, till att bli det värsta som hänt mig... Någonsin. På bara några sekunder förändrades hela mitt liv.
Jag hittar inga ord för att förklara hur jag kände mig i det ögonblicket. Jag bara skrek rakt ut, jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Jag bara skrek samtidigt som tårarna forsade ner för kinderna.
Jag älskar dig.. 






Kommentarer
Postat av: Maja

farmors begravning :'( <3333

2009-10-12 @ 19:56:38
Postat av: Anonym

gumman<3

2009-10-12 @ 20:26:14
URL: http://tthheresse.blogg.se/
Postat av: Anna

elin.. du far inte lagga upp sanna har inlagg. :(

saknar for mycket..

<3

2009-10-12 @ 23:14:44
URL: http://uppereasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0