14/10 Tessan!

Har varit med underbara Therese idag, alltid lika roligt! :D
Annars har dagen gått ganska fort, och nu är det kväll igen. Inte vilken kväll som helst. FOTBOLLSKVÄLL!
Även fast det i stort sett är kört för Sverige att komma till VM så är det alltid lika roligt att titta på matcherna!


Man kan ju alltid hoppas på en sådan här!



För övrigt händer det inte speciellt mycket just nu. Tiden tickar på bara..
Det enda jag vet händer, är väl att jag på onsdag nästa vecka ska tillbaka till frisören och klippa mig kort. Axellängd ungefär, det blir nog asbra tror jag! :D




Ha en bra kväll!

Puss alla glada.


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-10-14 @ 21:44:51
URL: http://tthheresse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0