17/10 Mysdag

God morgon!
Idag mår jag ungefär lika dåligt som igår.. Är väldigt trött på att vara sjuk hela tiden, det går aldrig över!
Dagen kommer i alla fall gå ut på att bara ta det lugnt för att försöka bli frisk. Funderar på att kanske hyra film, någon som har lite tips?

P.g.a att jag blev sjuk igen, så kommer jag inte kunna träffa vännerna idag. Det känns surt. Det hade jag sett fram emot.

Just nu känns allting väldigt jobbigt. Jag vet inte vad som händer. Eller gör jag det? Ja, det gör jag, men jag är inte redo. Det är fel.
Varför händer detta alltid mig? Jag orkar inte.. Inte igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

elin, jag finns här. jag lyssnar om du vill prata!

vad är det som har hänt? :( <3

2009-10-17 @ 13:51:44
URL: http://tthheresse.blogg.se/
Postat av: Elin, svar till min tessan

Tack tessan.. Skickar ett sms, vill inte ta det här <3

2009-10-17 @ 16:44:37
Postat av: Anna

I know u can do it :)

tanker pa dig!

2009-10-18 @ 01:15:12
URL: http://uppereasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0