18/10 Fin höstdag

Hej!

Nu är klockan 21.35 och jag ska snart gå och lägga mig hade jag tänkt! Är trött efter dagen.
Jag har nämligen varit nere i sommarstugan med familjen för att ta upp båten idag. En aning sent, men bättre sent än aldrig eller hur? :)
Eftersom att det är så satans kallt nuförtiden (ursäkta, nu svor jag) så var det lika bra att ta på sig varmt ifrån början tyckte jag. Långkalsonger, mjukisbyxor, långärmad tröja, tjocktröja, raggsockor och jacka laddade jag upp med. Problemet som alltid dyker upp när man väl är smart att ta på sig varma kläder, är att de 45 minutrarna det tar att åka dit, blir svettiga sådana.
Förutom allt det där så har det varit en skön dag. Solen sken ju i alla fall, så det var mysigt!

Nu ska jag ta och sova. Ha det bra alla glada! :)


Solnedgång vid stugan.. Tagen i somras!





Jag har fått nya läsare också, skitroligt! Hoppas att ni fortsätter läsa min blogg!



Puss & Godnatt

Kommentarer
Postat av: Maja

Fin bild i sommarstugan(: <3

2009-10-28 @ 22:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0