19/10 Isn't she lovely

Är nyss hemkommen från min sånglektion. Det gick riktigt bra idag tyckte jag! Jag fick en ny låt också, och valet kom att bli "Isn't she lovely" med Stevie Wonder. Väldigt bra låt och inte så många höga toner för en gång skull. De tidigare låtarna har ju varit ganska svåra, men denna gång känns det riktigt bra!





Imorgon ska jag och Julia ut till Marieberg och gå runt där ett tag. Det ska bli roligt även fast jag är där en gång i veckan ungefär.. Om man älskar att shoppa så gör man!
Det är ju ingenting i jämförelse med t.ex. New York, den stora shoppingstaden med stort S, men det är det bästa Örebro kan erbjuda i alla fall!
Haha, det kommer säkert hända lite andra roliga/hemska/pinsamma/underbara saker därute, så det är en väldig tur att min Julia följer med mig! :)
Mer om det imorgon! (Om det nu händer något.. Som jag hoppas att det gör).

Ha det bra!


Puss Elin




Varför händer det här? JAG ORKAR INTE EN GÅNG TILL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0