31/10 Hemma igen..

Hej!
Har precis kommit hem från en underbar vecka i Turkiet. Och då menar jag det verkligen!
Vädret har varit växlande. Av fem hela dagar därnere, har vi haft tre dagar med sol och fint väder. Då har det varit ca. 30 grader i luften och 25 grader i vattnet, så skönt! :)
Det har shoppats mycket, jag har blivit en mästare på att pruta kan jag säga, haha. Gucciväska, adidaströjor och Björn Borg- trosor, yes!

Jag och familjen har pratat lite om att åka tillbaka till Alanya nu i jul.. Över nyår. Vi får se om vi får tag i billiga biljetter, annars tar vi det i juni istället. Roligt vore det!
Att komma tillbaka till värmen och alla trevliga människor! :)



Utsikt från vår balkong

Kleopatrastranden

Kleopatra


Mycket kläder som sagt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0