4/10 Grattis till storasyster!

Idag är det kanelbullens dag och min storasysters 25-årsdag! Vi ska snart iväg för att gratta henne, men det är ett tag kvar. Hon har öppet hus i sin och hennes pojkväns lilla etta mellan 14- 17. Kanelbullar verkar det inte bli några idag, men man kan ju alltid hoppas! ;)
Ett stort grattis till min älsklingssyster i alla fall! Världens bästa är du.. :D<3

Igår var jag och åt middag med mina kusinervitaminer. Det var väldigt trevligt som vanligt, och kvällen bjöd på många skratt. Vi var där till 21.45 ungefär, sedan åkte vi hem och satte oss framför tvn för att titta på "Brottskod: Försvunnen". Otroligt spännande var det!

Ursäkta att jag skriver så tråkiga inlägg nu för tiden, men jag lovar: det kommer bättre. Just nu händer det inte så mycket runt omkring mig att skriva om så det är därför!





Skriver mer ikväll!




Pusspuss Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0