4/10 Jag är TRÖTTTT!

Nu har jag tittat på "Ensam mamma söker" som är söndagarnas höjdpunkt! :) Måste ju säga att Helenas killar är riktiga läckerbitar alltså, speciellt Michel och Oscar. WOW! Hade man en kille med en kropp som Oscars skulle man ju inte klaga precis..

Dagen har sett ut såhär:

På förmiddagen tog jag, mamma och min lillasyster bilen till ICA för att handla lite. Shampoo, balsam och hårspray var med på listan. På tal om hårspray så köpte jag en ifrån L' Oreal Paris, skitbra! I alla fall, efter det så åkte vi vidare till en blomsteraffär för att köpa en blombukett till storasyster. Hon älskar rosa, så det blev en bukett med rosor och massor av andra fina blommor!
Jag började bli hungrig så efter blommorna åkte vi hem igen för att äta. Runt 15.30 gick vi ner till Cissi och Stellans lägenhet (för er som inte vet så bor dom mittemot oss, i en lägenhet på bottenplanet). Där var det fullt med folk! De har ju som sagt en etta bara, så trångt var det!
Utav oss fick hon en svart blender från serien Piano black, en kaffemaskin och blommorna då. Nöjd blev hon och det var en lyckad dag!

Nu ska jag i alla fall sova, är trött och jag ska upp någorlunda tidigt imorgon!

Godnatt!



Jag och Julia dansar bäst av alla på hela Friskis&Svettis till denna låt!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0