5/10 Godnatt

Nu ska jag sova snart, men jag ville bara skriva ett inlägg först. Dagen har varit ganska soft, konstigt nog. Det hade jag inte räknat med på en måndag men det har varit lugnt tempo hela dagen i alla fall.. SKÖNT!

Jag sjöng idag också. Det gick faktiskt riktigt bra! Min sångpedagog, Maria, och jag valde en ny sång för mig att sjunga och valet kom att bli "You've got a friend" med Carole King. Originalet är en klassiker men vi har rockat till den lite, så det blir nog skitkul! Alltså, så har jag övat och lyssnat på låten om vartannat ikväll.
Haha, utanför Kulturskolan träffade jag en killkompis innan jag skulle in och sjunga. Hade ingen aning om vad han gjorde där så jag frågade. Det visade sig att han spelar dragspel tiden innan mig. Jag tror att de flesta kan lista ut vem det är jag pratar om, men jag vill inte lämna ut några namn här. Han börjar på E i alla fall! :D
Nu har vi bestämt att jag ska komma lite tidigare nästa gång och gå in och lyssna på honom, HAHA! Kul ska det bli!


Inte originalet, men här har ni låten i alla fall!



GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0