6/10 RESOOOOOR!

Jag har absolut ingen ork nu för tiden.. Det händer ingenting, bara plugg hela tiden! Jag vill hitta på något!
Får fundera lite så meddelar jag när jag kommit på något.

Jag saknar Cypern har jag kommit på. Jag var där med mina kusiner under en vecka. Vi hade jättekul! Vi solade hela dagarna och hade det trevligt på kvällen. Det enda man kunde klaga på var nog maten, men den var helt okej. Haha, ett minne som har etsat sig fast i hjärnan är detta: Jag ligger på magen och solar på stranden, är på väg att somna till och med när jag känner att något kletigt och ljummet landar på ryggen. Saken var den att runt oss var det en del fåglar och jag var helt säker på att en av dessa fågeljävlar hade skitit på mig. Jag frågar Anna som ligger brevid mig vad jag har på ryggen och mycket riktigt, hon svarar: Oh, fyfan Elin! En fågel måste ha skitit på dig! Jag får panik och skriker att hon måste ta bort det.
Anna: Maja, visst är det en fågelskit på Elins rygg?
Maja: Ja, usch!
Jag: MEN TA BORT DET!!
Ett asgarv bryter ut. Jag förstår fortfarande ingenting, men det visar sig att Anna har lagt en klick varmt solskyddsmedel på min rygg. Haha, fyfan, jag hatar och älskar dig Anna <3


Sara, Elin & Anna


Strand






En annan resa att minnas är Turkiet. Det var en värmebölja när vi var där, så vi hade 53 grader varmt i drygt en veckas tid. Liiite för varmt för min smak, men härligt var det! När vi kommer fram till hotellet så visar det sig att det blivit lite strul med deras rum, så våra beställda dubbelrum är upptagna. Vi får frågan om vi kan ta Kungasviten istället och det tackade vi knappast nej till. Vi bodde alltså i en superlyxig takvåning med yacuzzi under vår vistelse där. I LIKED IT!

Bilder:











Puss Elin




Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahahaha vilka minnen.. glommer aldrig! kika in min blogg.. skrev lite mer minnen dar ;) saknar dig gumman..

<3

2009-10-07 @ 15:49:53
URL: http://uppereasts.blogg.se/
Postat av: Maja

Hahahaa! det var kul i cypern och fågelskiten på din rygg :D <333

2009-10-07 @ 15:58:39
Postat av: lovisa

ja, cypern är jättehärligt. stört fint hav där :)

2009-10-07 @ 16:21:59
URL: http://lovisahplanas.blogg.se/
Postat av: Maja.

Att en veckas semester kan göra så gott för själen är egentligen sjukt. Jag vill utomlands nu!

2009-10-07 @ 16:36:45
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Sara

snygg bild! längtar till Turkiet!!!!

2009-10-07 @ 18:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0