7/10 GRATTIS FRIDIS!

Grattis till Frida som blir stor flicka idag, hela 15 år! :D<3


Sötan, är väldigt glad att jag har dig! :)<3


Haha, sitter här och skrattar för mig själv! Har precis läst Annas blogg där hon fortsatte berätta om våra äventyr i Cypern. Jag glömde ju den allra viktigaste/roligaste/sjukaste/underbaraste händelsen som jag någonsin varit med om! Läs hennes blogg: www.uppereasts.blogg.se :)

Har även märkt att jag fått lite nya läsare! Tycker självklart att det är jätteroligt, så fortsätt att läsa!


"Family Portriat" - P!NK


Vi hörs nog ikväll igen!



Puss Elin

Kommentarer
Postat av: Maja

Bilden på din kompis jag tycker den va lik dig :D <33

2009-10-10 @ 22:10:20
Postat av: Elin

HAHAH! Men lilla kusinen.. :D Det tycker inte jag, bara hon som kan se ut sådär! :D<3



puss på dig!

2009-10-11 @ 12:48:19
URL: http://eeelliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0