12/9 Ny telefon

Hej! :)
Jag var som sagt och köpte en ny telefon igår. Valet kom att bli en Sony Ericsson C903 (Bild kommer längre ner).
Är otroligt nöjd! Den är skitbra! Jag har nu bytt från Tele2 Comviq till 3, vilket betyder att om ni ringer till mig får ni stå ut med den så jävla jobbiga: "Three is a magic number. Yes, it is. It's a magic number". Hatar den!
I butiken var det en skittrevlig kille som förgäves försökte berätta för mig hur deras olika abonnemang fungerar. Jag förstod ingenting. Som tur var hade jag min pappa med mig som ett extra huvud. Han förstod i alla fall.



I torsdags var jag och Julia på danspasset på Friskis & Svettis. Det är så jäkla kul! Väldigt bra musik och roliga steg. Jag var helt slut efteråt och nu kan jag knappt vända på mig i sängen pga träningsvärk! En annan anledning till det är ju att jag var på dansen för första gången i onsdags. Var sjuk första lektionen så nu var det dags att gå! Temat i år är historiska händelser och min grupp ska föreställa uttåget ur Egypten, eller hur var det? Känslosam och stark dans var det i alla fall! Emma är duktig :)

Ha det bra!

Puss Elin

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill ocksa dansa uttaget ur egypten!!

saknar dig, dansen, mamma, pappa.. det mesta..

2009-09-13 @ 04:21:54
URL: http://uppereasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0