17/9 Danspass

Hallihallå! :)

Nu har jag gjort mig i ordning inför kvällen. Tänkte lägga mig tidigt idag, är så otroligt trött efter danspasset jag och Julia har varit på. Det är så sjukt roligt! Man skrattar och bara släpper loss helt!
Ledarna är riktigt bra också, men jag och Julia har ett litet mysterium att lösa.. Passet leds av en tjej och en kille och varenda gång så funderar vi på om han är bög eller inte, svår nöt att knäcka kan jag säga!

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig! Godnatt allihopa!

Puss Elin


En bild från i sommras

Kommentarer
Postat av: Anna

haha den dar noten ni klurar pa, det har jag klurat ett antal ggr jag varit pa friskis. Jag har mina funderingar. Vad heter danskillen? Maybe I know if he's gay or not :)

2009-09-18 @ 02:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0