18/9 HELG!!!

Jag har bestämt mig för att våga göra mer saker. Bara släppa loss och gå på magkänslan när det kommer till saker jag normalt inte skulle göra. Det får helt enkelt bära eller brista!

Nu är klockan 16.58 och jag ska snart ner till Forsa. Sover över där till imorgon och sedan är jag hemma på söndag. Ikväll och på lördag blir det pluggpluggplugg! All min tid kommer från och med nu läggas på det.
MEN, jag kommer ta många pauser så om någon vill prata så ring eller smsa! :)

Börjar bli förkyld också.. Skittrist, jag har ont i halsen och känner mig febrig. BLÄ!





"This years love" - David Gray


Lägger in en bild på världens finaste student också!

Puss Elin

Kommentarer
Postat av: Anna

ELIN! Du ar den basta manniskan jag vet. En stor tar i ogat nar jag tanker pa dig. For att jag inte far traffa dig pa lang tid, vilket ar jobbigt, men ocksa for att jag ar sa otroligt glad over att jag har dig. Jag onskar farmor fick leva o se oss tillsammans. Aven om hon inte befinner sig har hos oss, kanske hon ser oss.

alskar dig!

2009-09-18 @ 22:52:21
URL: http://uppereasts.blogg.se/
Postat av: Maja

Fin bild på Anna! :)

2009-09-19 @ 10:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0