1/9 Shopping med mamma

Nu på dagarna så kommer jag att bli sedd på H&M i Marieberg. Praoar nämligen där i två veckor nu! Andra dagen är över och jag kan meddela att det är skitkul! Personalen är grymt trevlig och arbetet jag får göra går fort och enkelt. Mina arbetstider är 10-16, så om någon har vägarna förbi så får ni gärna komma in och säga hej! :)
Det enda negativa jag kan säga är att jag har ont i ryggen och benen. Tror inte att jag orkar en dag till, men det är bara kliva ur sängen när klockan ringer!

Efter jobbet idag kom mamma och mötte mig för att sedan ta en en shoppingrunda med mig. Jag köpte två par chinos, två par jeansleggings, en vit virkad tröja, en munktröja, ett par svarta leggings och ett par örhängen. Det blev mycket inköpt med andra ord! Bilder kommer längre ned.

Imorgon börjar dansen igen och det ska bli skitkul att komma igång med den! Det blir spännande att se vad Emma har hittat på för roliga danser. Efter att knappt tränat någonting denna sommar så ska det bli skönt att komma i bättre form igen!


Only 150kr

Only 330kr

Only 250kr

H&M 300kr

Hinner inte lägga in alla bilder..

Puss Elin


Måste bara avsluta med en bild på bästaste Julia. Kan bara meddela att hon INTE ser ut så här i verkligheten! Haha!


Kommentarer
Postat av: syster

du är för knäpp! & ibland blir jag galen på dig :) tack för den snygga bilden du la ut på mig... verkligen snygg!



ilyyyy elon<3

2009-09-01 @ 21:30:47
URL: http://heyjull.blogg.se/
Postat av: therese

HAHA hon ser helt normal ut, verkligen haha:D

2009-09-07 @ 20:39:26
URL: http://tthheresse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0