19/9 Till min Anna

Jag har åkt på världens dunderförkylning. Har nästan tappat rösten och hör knappt ingenting pga lock för öronen. Snuva, hosta och halsont har jag. Hur många gånger det här året har jag varit sjuk? typ 50? Något sådant skulle jag gissa på och nu är det alltså dags igen! Knappt att jag orkar sitta framför datorn och skriva det här, men jag biter ihop! :)

Har i alla fall varit i min sommarstuga i helgen och spenderade natten där också. Tog ett par riktigt fina bilder vid stranden men de är på mobilen, så de kan jag inte föra över. Men det kommer!


Denna sång är för min kusin i staterna. Usch, nu börjar jag gråta..


Postat av: Anna

ELIN! Du ar den basta manniskan jag vet. En stor tar i ogat nar jag tanker pa dig. For att jag inte far traffa dig pa lang tid, vilket ar jobbigt, men ocksa for att jag ar sa otroligt glad over att jag har dig. Jag onskar farmor fick leva o se oss tillsammans. Aven om hon inte befinner sig har hos oss, kanske hon ser oss.
alskar dig!

Till Anna:

DU är den bästa människa jag vet och efter varje samtal med dig över telefonen så gråter jag.. Det är skitjobbigt att du inte är här i Sverige, men du finns här hos mig ändå, alltid! Jag tror du vet hur jag menar.
Farmor vet att du och jag är som ler och långhalm. På något sätt ser hon att vi har så otroligt roligt tillsammans och hon skrattar med oss, det vet jag.
Men det kommer alltid att vara du och jag. Vi ska träffa varsin pojkvän och resa, det har du inte glömt va? Haha, och fira jul tillsammans, och somrarna!  Vi kommer ha så himla kul! Och inte bara nu utan även senare också!
Jag kommer att bli såååå glad när jag får träffa dig igen, och det är inte så långt kvar nu.
älskar dig!
puss Elin



Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Elin!

Åååh vad du är gullig Elin. Jag förstår att du och Anna står väldigt nära varandra. Det är jag jätteglad för. Saknar henne också men jag får ju träffa henne i november.

Du skall väl ut och resa snart väl. Vad tråkigt att du är förkyld hoppas att det snart är över. Kram Marie

2009-09-19 @ 18:16:19
Postat av: Elin

Marie: Hej Marie!

Ja, det gör vi och det är tråkigt att inte träffa henne på så länge men det är bara att göra det bästa av situationen!

V. 44 sticker vi! Turkiet i en veckan ska bli underbart! Behöver komma bort från skolan ett tag.

Tack så jättemycket!

Kram Elin

2009-09-19 @ 18:41:01
URL: http://eeelliiin.blogg.se/
Postat av: Anna

Underbara du. Inte bara en tar i ogat.. nagra fler nu. jag vet inte vad jag ska saga, tycker om dig sa mycket. Tanker pa dig varje dag. Ja vi ses snart.. tiden gar sa otroligt fort.

Sa mycket karlek och kramar. Anna

2009-09-20 @ 03:29:17
URL: http://uppereasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0