20/9 Grattis

Säger grattis till Adam som just nu befinner sig på Cypern! Hoppas att du får en toppendag! :) Eller ja, han är ju för sjutton britt: Just wanted to say happy birthday, Adam! Have a great day!
Så.. nu får vi se om han överhuvudtaget ser detta, man kan väl hoppas.

I alla fall så har dagen gått ut på att snora, snyta sig, hosta och ta alvedon. Mår riktigt risigt just nu och jag räknar inte med någon förbättring i morgon heller.. Med tanke på i morgon så ska jag förmodligen ner till Forsa över dagen bara, en snickare ska ju komma dit så vi får väl se om han är lite ögongodis kanske?
Haha, jag kommer absolut inte att vara det i alla fall. Röd näsa och hängiga ögonlock är väl knappast något att sukta efter.

Nu ska jag gå ner och titta på "Ensam mamma söker" som jag följer flitigt varenda söndag!

Ha det bra och sov gott!


"I'd rather be with you" - Joshua Radin


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0