22/9 Henrik= pappa?

Goddag! :)
Sitter här och tänker på en av mina kusiner, Henrik. Han och hans sambo, Anne, ska få sitt första barn i början av Oktober och jag är jättespänd på att få se barnet! Tänk om hon redan fött barn? Åh, jag måste ringa och höra efter! Personligen tror jag att det blir en pojke.. En känsla jag har bara. Sist jag träffade Henrik och Anne var i somras på en fest vi hade i sommarstugan. Det var en väldigt trevlig kväll och det är sällan vi samlas alla tillsammans. Innan den festen hade jag inte träffat Henrik på ca. 2 år! Tiden går så fort, FÖR fort skulle jag vilja säga. 
Haha, i alla fall så hade Henrik sparat ut ett hemskt orange skägg som han planerar att raka bort när bebisen föds. Kände knappt igen honom kan jag säga! Det var verkligen fult!

Idag är den sista dagen som jag är hemma. Mår mycket bättre idag, men hostan sitter kvar. Har ingen feber i alla fall och det är skönt!

Igår hade jag ett långt samtal med sötaste Julia. Vi pratade om allt möljigt och det var jättemysigt! Anledningen till att jag ringde upp henne i panik kan jag inte säga här, eftersom att det är lite folk som läser bloggen! Inget allvarligt i alla fall, haha. Eller jo, för mig.. Skit i det.

Hoppas på ett samtal från Anna idag. Vi får se om hon ringer någon gång här snart! Jag har ju lite att berätta. ;)

Eftersom jag precis har lärt mig hur man lägger in Youtube- klipp på bloggen, så lär det bli mycket av det nu den närmaste tiden. Lyssna och njut bara!


"Cool Rider"


"Reproduction"

Bra låtar från Grease 2!


Puss Elin


Kommentarer
Postat av: Anna

whaaat .. fan nu e de ju forsent o ringa. Du sover ju :( skit ocksa! Jag ringer i morgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

my gosh

sov sott min karesta

puss

2009-09-22 @ 22:57:17
URL: http://uppereasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0