24/9 JAG VET!

Nu vet jag vad jag vill bli! Jag ska utbilda mig till butikschef. Lära mig om företagsekonomi, hur ett företag fungerar, personalledning och lära mig om inköp och varuhantering. Har under en längre tid funderat ganska mycket på detta, men nu har jag så gott som bestämt mig, nästan i alla fall.. Ska kolla runt lite till, så om någon har invändningar: tell me! Ska bli riktigt roligt att få börja faktiskt.
En sak som kommer bli mindre kul är att inte få gå i samma klass som mina bästa. Det kommer kännas tomt, men förhoppningsvis så hittar jag andra människor att umgås med!



Idag har det inte hänt speciellt mycket. Är fortfarande förkyld, och det känns som det blir värre igen.. FY!
Igår pratade jag med Anna, hur mysigt som helst! Behöver någon att prata med och få råd av, haha! Hon vet vad hon pratar om den tjejen. Tack! :D




Puss Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0