25/9 Marieberg

Jag kom hem ca. 20:30 idag. Har varit på marieberg med Therese och Frida från 18:00. Jag bytte en svart skinnväska som gick sönder efter 3 dagar, och så köpte jag en vit långärmad tröja från H&M. Är väldigt nöjd! :)
Just nu är jag själv hemma, så musik spelas på hög volym! Haha, mamma och pappa sitter dock i lägenheten snett under, men själv är jag i alla fall!
Pratade med Anna för ett tag sen. Samtalet slutade på 25 minuter och det var lika mysigt som vanligt att prata med henne. Fick riktiga bra kaffetips av henne, jag som verkligen älskar kaffe! Ska beställa en kaffe latte med en enkel espresso eller hur var det? Haha!

Imorgon blir det en riktig slappdag. Ska gå runt i mjukisbyxor hela dagen och bara ta det lugnt. Min storasyster kommer över en stund, saknar henne mycket<3
Annars är helgen väldigt oklar. Har inga planer alls.. Om någon kommer på något kul, säg gärna till!



Just nu spelas denna i lägenheten!



Det åktes mycket ring sommaren 08 :)


Puss Elin

Kommentarer
Postat av: Anna

haha du minns vad jag sa att du skulle bestalla. bravo ;) mysmysmysmys o prata med dig!

2009-09-27 @ 03:39:05
URL: http://uppereasts.blogg.se/
Postat av: Elin

Anna: Haha! Ja, det fastnade :D Får lov att göra det snart också! tack detsamma, ser fram emot nästa vecka. Puss

2009-09-27 @ 17:26:13
URL: http://eeelliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0