26/9 Godförmiddag!

Vaknade för ungefär två timmar sedan. Har sovit ovanligt gott inatt, förutom att det var en full bimbo som skrek mitt i natten. Jävla idiot.
Idag är det lördag och jag har som sagt inga planer för dagen. Bara att min storasyster kommer över i eftermiddag.

På måndag ska jag, Julia, Therese och Louise köpa biljetter till tAKiDA- konserten i november :D. Jag är TAGGAD till max! Det ser vi fram emot, flickor! Vi kommer skrika oss hesa, haha! Nej, knappast.. 
 
Jag vill verkligen åka till Thailand. Jag vet att det kanske låter konstigt nu när jag ska till Turkiet om 4 veckor, men inget slår Thailand! Jag har varit där 2 gånger tidigare. Förtsa gången var vi på Koh Samui. Det spöregnade i ca. 2 veckor. Alltså under hela våran vistelse där.
Andra gången var vi i Phuket. Vi hade fantastiskt väder och besökte finfina stränder. Jag kommer ihåg att jag ville fläta hela håret som man kan göra på stranden. Det tog tre timmar, och det spände rejält i hårbotten efter det där. Fint blev det i alla fall. Hade världens krull när jag tog ur dom sedan.
Den andra gången vi var där, tog vi oss ut till Phi Phi Island. Det var fantastiskt! Först tog vi en större båt från Phuket till en hamn någonstans, kommer inte ihåg vart. Därifrån fick vi åka med en väldigt liten båt, med liten motor till Phi Phi. Jag kommer ihåg att jag inte gillade den sista båten, för när den var överlastad med folk, så hade vi ungefär 1 dm från båtens kant, till vattnet. Det gillade jag inte, vi var ju på väg att sjunka. Men fram kom vi! Vi bodde ganska högt upp, i bergen nästan.. Och på kvällarna satt vi ute och åt vid bord som stod mitt på stranden. Det var fint, och jag vill tillbaka!
Här är lite bilder.. Dock inte från när vi var där:


Phi Phi Islands

Phi Phi Islands

Phuket

Den här bilden får avsluta :)



PussPuss Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0