28/9 Slapp kväll med Idol

Hej!
Jag kommer inte kunna uppdatera så mycket dom närmaste dagarna. Anledningen är min sega dator. Det är nästan helt ny laptop, men redan nu tar det väldigt lång tid att koppla upp sig. Nu vet ni det.. :)

Jag skulle egentligen ha haft en sånglektion idag kl. 18.20, men den ställdes in pga att min sångpedagog är sjuk. Jag grät inte när jag fick höra det om jag säger så. Måste medge att det var ganska skönt! Det har varit en lång dag, så kvällen har gått ut på att titta på tv. Idol närmare bestämt. Efter kvällens omgång måste jag säga att Jon, Calle och Eddie är mina favoriter utav dem som var med och tävlade idag. Speciellt Jon. Vilken röst den killen har! Helt sjukt!

I helgen var jag i min sommarstuga (förvånade?). Vi har en 19 årig snickare där som precis har gått ut byggnadsprogrammet på gymnasiet. Han ska hjälpa oss att reparera en del saker på huset (är mycket mer komplicerat än så men jag väljer att inte gå in på det här, haha). Ögongodis? frågar ni då. Svar: NJA!
Det är ju ganska snyggt med killar i snickarbyxor, eller hur?

I alla fall, så har den här snickaren, som förresten heter Viktor, ett band. Gud vad bra tänkte vi eftersom jag och min familj ska ha en stor sommarfest nästa sommar. Vi frågade honom om dem spelade covers och det var ju självklart att dem gjorde. Så nu är det bestämt att dessa ska spela live på våran fest! Kul! :D
Det kommer komma ca. 70 personer om alla svarar ja. Det blir nog en riktigt rolig kväll som kommer att spenderas med alla nära och kära.




Haha! En jättegammal bild på mig och min lillasyster från när vi var i
New York för första gången.




Ha en bra kväll!



Pusspuss Elin


Kommentarer
Postat av: Anna

men e ni goooa eller. mina sma kusiliner :) puss pa er!

2009-09-29 @ 05:06:31
URL: http://uppereasts.blogg.se/
Postat av: Maja

Hahaaha :) söt bild! <33

2009-09-29 @ 16:13:30
Postat av: Elin

Anna och Maja:

Ja! Haha, en riktigt fin bild, verkligen.. Tur att man inte ser ut så längre ;)

Pusspuss

2009-09-30 @ 16:53:55
URL: http://eeelliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0