30/9 tAKiDA- konsert!

WII! Hej! :D

Jag kom hem för ett tag sen. Är väldigt glad idag! Jag, Therese och Julia har nämligen köpt biljetter till tAKiDA- konserten den 21 november. Det ska bli skitkul!

Jag har varit på en självförsvarskurs med alla tjejer idag också. Det var väldigt bra och vi fick lära oss massa olika slag, sparkar och grep. Nu vet jag alltså hur jag ska försvara mig om jag blir överfallen, så passa er!
Jag cyklade ju dit, och fy sjutton vad kallt det börjar bli i Örebro nu! Tror att hon som höll i självförsvaret sa att det var minusgrader, så kallt är det! Men nu är det verkligen inte långt kvar tills jag åker iväg! 3 veckor ungefär.. Längtar efter värme!!!

Även fast det är ett tag kvar, så har jag börjat snickra på en önskelista. Jag och Anna ska på mellandagsrean i Stockholm, så högst upp ligger presentkort eller pengar. Det vore toppen! :D
Jag är ju den i familjen som alltid har störst önskelista, så i år blir säkert inget undantag.. Det kommer sluta med att jag har 2 A4- papper med massa olika och roliga saker, som vanligt! :) Nej, inte riktigt.. Jaja, nog om julen.

Imorgon ska jag på danspass med Julia och hennes syster tror jag. Det blir nog kul, passet är i vilket fall som helst urbra! Det rekommenderas verkligen! Om det är någon som vill följa med imorgon så säg till bara, smsa. :)

Även om det är svårt att tro så har faktiskt jag ridit. Kom att tänka på det för ett tag sen och jag saknar det! Eller ja, jag saknar en häst som heter, eller hette, Finntor. Han var världens sötaste, och det var honom jag lärde mig rida på.
Stallet låg en bit från där jag bodde, men det var cykel eller gångavstånd. Nu bor jag ju i stan, men i 12 år bodde jag ute på landet. I alla fall, så var jag vid det där stallet varenda dag i en hel sommar och umgicks med familjen där. Det är nog ett av mina bästa sommarlov! Sedan flyttade jag och träffade aldrig familjen eller hästarna igen..


Jag och Finntor

Ser inte klok ut, men bortse från ansiktet så.. ;)


Nu ska jag lyssna på lite musik och ta det lugnt. Är TRÖTT!



Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0