7/9 H&M och veckan

Hejhej!
Har precis kommit hem från H&M. Jag och min storasyster, som också jobbar där, tog bussen hem. Jag har haft ont i huvudet hela dagen och sen så är jag så trött på alla människor som kommer och frågar helt onödiga saker. Idag kom en kvinna fram till mig och frågade om det var ett par badbyxor hon höll i. De var ett par galonbyxor. MEN HERREGUD!
Har precis pratat med min sångpedagog och sagt att jag inte kommer att fortsätta. Har visserligen precis börjat men efter första gången så kändes det inte alls bra. Det är inget för mig.. Hon sa dock att hon skulle ringa tillbaka 18:30 så då får jag förklara mig :P

I helgen har jag sett "Män som hatar kvinnor". Det var skitbra kan jag meddela! Värd att se. Jag var i min sommarstuga (som vanligt) och hjälpte mamma och pappa med huset. Vädret var väl helt okej, men absolut inte tillräckligt bra.

Min vecka ser ut så här:

Tisdag: BARA VILA!
Onsdag: Showdans på entré
Torsdag: Danspass med Julia
Fredag: Köpa ny mobiltelefon



Puss Elin



Turning circles when time again
It cuts like a knife oh yeah
If you love me got to know for sure
Cos it takes something more this time
Than sweet sweet lies
Before I open up my arms and fall
Losing all control
Every dream inside my soul
And when you kiss me
On that midnight street
Sweep me off my feet
Singing ain't this life so sweet

This years love had better last
This years love had better last

Kommentarer
Postat av: Anna

du e ju for goo. onskar ja kunde krama dig.

2009-09-07 @ 19:49:27
URL: http://uppereasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0