13/4 It's too late

Det är så underbart väder ute, våren är här på riktigt.. äntligen!
Har precis kommit hem. Jag, mamma och min lillasyster har varit på Läkargruppen för att ta livmodersprutan. Vi satt där i över en timme, mycket folk.
Nu är jag i alla fall hemma och ska ta det lugnt ikväll. Sova tidigt helt klart, det måste jag. Är otroligt trött på dagarna nuförtiden.

På fredag ska jag träffa julia, therese, simon, tim, petter och kanske daniel(?). Vi ska grilla på kvällen, hoppas på bra väder! Sedan sover jag och julia hos tessan efter det, vi ska titta på film och bara mysa. Kommer bli en bra kväll!

Nu ska jag lyssna på musik och sätta mig ute i solen ett tag!
Puss Elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0